Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Gustav & Filippa - 8 januari 2007 23:48

I natt sov vi för första gången i baracken. Jag hade det ganska bra eftersom jag sov i min spjälsäng. Mamma och pappa tyckte dock att det var både varmt och obekvämt. Stackars pappa fick inte mycket sömn innan det var dags för honom att gå till jobbet i morse.Efter att ha tillbringat förmiddagen i baracken flydde mamma och jag därifrån för att träffa Emilia och hennes mamma. Vi åkte med dem till IKEA och åt lunch. Mamma trodde att jag hade slutat med ovanan att gråta när andra bebisar låter, men där hade hon fel. När Emilia var alltför högljudd var jag naturligtvis tvungen att fälla några tårar. Efter IKEA åkte vi till ICA Maxi och handlade massor av mat till mig.I kväll har jag tagit det lugnt med mamma och pappa i baracken. Ni kan se hur vi har det på bilderna ovan. På den översta bilden ser ni sovrummet/vardagsrummet och på de två nedre vårt lilla kök, som för tillfället snarare är kontor. Sedan har vi en smal hall och ett litet badrum också, men de lyckades inte mamma ta några bra foton på. Det värsta med baracken är att det är så otroligt trångt, så jag får mest ligga på sängen och busa med mamma och pappa. Det är kul nu, men kan nog bli lite långtråkigt i längden. Hoppas att de här veckorna går fort!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards