Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Gustav & Filippa - 9 februari 2007 12:35

Jag har börjat med en ny sak. När mamma äter någonting så sitter jag bredvid och smaskar med munnen. Har jag tur så får jag smaka lite av det mamma äter. I dag har jag fått både tunnbröd och satsumas tack vare detta. Mamma tycker att jag ser ut som en liten hund som tigger vid matbordet.I dag kl 16 får vi äntligen tillgång till vår lägenhet igen! Det ska verkligen bli spännande att se hur den ser ut efter stamrenoveringen. Dessutom ska det bli väldigt skönt att slippa den trånga baracken. Det som har varit bäst med baracken är nog bäddsoffan, där jag har kunnat sitta och leka utan att behöva vara rädd för att trilla och slå mig. Mamma och pappa ska ägna kvällen åt att storstäda lägenheten. Därför ska jag vara hos mormor och morfar och bli ompysslad. Ibland är det extra bra att vara bebis!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards