Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Gustav & Filippa - 8 mars 2007 23:02

Torsdagen blev en ovanligt intensiv dag. På förmiddagen var mamma och jag till öppna förskolan. Det var nämligen en fotograf där som fotade bebisar på löpande band. Mamma hade klätt upp mig i skjorta och väst, så jag var ovanligt stilig. Fotograferingen gick bra. Fotografen var en rolig kille som hade många underliga ljud för sig, så det var svårt att hålla sig för skratt.Efter fotograferingen gick mamma och jag ner på stan och åt lunch på en thairestaurang. Tyvärr fick jag hålla till godo med puré. Mammas mat såg ju mycket mer spännande ut. Båda var hungriga, så vi åt varannan tugga. Som tur var fanns det mycket att se på så jag hade riktigt bra tålamod för en gångs skull. Efter maten var jag törstig och fick dricka vatten ur nappflaska.Väl ute i friska luften igen somnade jag i vagnen. När jag vaknade upp befann vi oss i Upplandsmuseets faktarum. Där satt mamma och tittade på gamla fotografier på datorn. Gjorde henne sällskap en stund, men till sist blev jag rastlös så då gick vi därifrån. Var kvar på stan ytterligare en stund, men sedan tog vi bussen hem.I kväll har jag mest busat med pappa. Mamma har varit tråkig och legat på sängen och sovit. Hon var tydligen helt slut efter dagens strapatser. Tur att jag har pappa!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards