Alla inlägg den 13 mars 2007

Av Gustav & Filippa - 13 mars 2007 22:42

I dag har jag varit på födelsedagskalas hos gammelmormor och gammelmorfar. De fyller år på samma dag, så egentligen var det två födelsedagskalas. Gammelmormor fyllde 84 år och gammelmorfar 85 år. När mamma och jag kom dit var det full fart och tårtan skulle precis serveras, så vi hade bra "timing". Fick smaka pyttelite tårta av mamma. Hon är rätt snål av sig när det gäller godsaker. Fick sedan lite pärondricka av gammelmorfar, trots att mamma egentligen inte tyckte att jag skulle ha någon. Blev kvar hos gammelmormor och gammelmorfar i några timmar innan det var dags att gå hemåt.I kväll har mamma och pappa varit på ett föredrag om något som kallas "homestyling". Jag fick som vanligt inte följa med utan tillbringade kvällen hos mormor och morfar, men det var nog lika bra det.Måste förresten berätta att jag har lärt mig att dricka ur pipmugg med anti-spill-funktion. Kom på tricket igår när jag var arg och törstig på samma gång och i dag visade jag mamma att jag kom ihåg hur man gör. Mamma tycker att det är mycket praktiskt för då blir jag inte sjöblöt när jag ska dricka själv./Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards