Alla inlägg den 31 mars 2007

Av Gustav & Filippa - 31 mars 2007 21:15

När jag vaknar på morgonen brukar jag alltid få komma upp till mammas och pappas säng. Där ligger vi sedan som tre packade sillar på rad. Så var det även i morse. När jag får chansen brukar jag passa på att dra i mammas hår. Om hon lägger sig långt ute på kanten så byter jag offer till pappa istället. I morse sa mamma och pappa för ungefär 111:e gången att de måste köpa större säng. Men det tycker inte jag. Det är ju bara mysigt när det är trångt!På eftermiddagen gick mamma och jag till Gränby centrum, medan pappa stannade hemma och tog ner ljusslingan och snyggade till balkonggolvet. På Gränby storshoppade mamma kläder till mig. Det blev strumpor från H&M och mysbyxor, två bodies, mockasiner och en Bamse-snusnäsduk från Lindex. Dessvärre råkade jag tappa min fina röda napp någonstans på Gränby, och trots att mamma letade efter den så hittade hon den inte. Mamma misstänker att jag har släppt den någonstans med flit, men det kan hon inte bevisa...I kväll har vi tagit det ganska lugnt. Mamma och pappa har ätit älg till middag, medan jag fick nöja mig med pasta- och kycklingpuré./Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards