Alla inlägg den 9 april 2007

Av Gustav & Filippa - 9 april 2007 21:36

Nu är jag hemma igen efter påskens äventyr! Igår var jag med mamma, pappa, farmor och farfar och hälsade på mina kusiner Amanda och Ellen och deras föräldrar vid Överläden, där de tillbringade påsken. Där blev jag skjutsad i barnvagn på isen och mamma och pappa fick åka snöskoter. Så småningom gick vi in i stugvärmen och då passade jag på att busa med Amanda och Ellen. De pysslade om mig och gav mig mat. Bättre kusiner kan man inte få!Idag fick vi besök av pappas kusin Erika och hans faster Ingegerd. De ville se hur stor jag blivit sedan sist. Sedan åkte vi till Mångberg och hälsade på min syssling Alexander och hans familj. Alexander hade många roliga leksaker att leka med. Problemet var bara att vi alldeles för ofta ville ha samma leksak.Efter besöket i Mångberg vinkade vi adjö till farmor och farfar för den här gången och började den långa bilresan hemåt. Vid Dalahästen i Avesta stannade vi och åt middag och jag fick en ren blöja. Sista biten var ganska jobbig. Då hade jag det tråkigt och längtade hem. Det enda som kunde få mig på andra tankar var mammas och pappas "skönsång" av klassiker som Fattig bonddräng och Ekorr´n satt i granen.../Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards