Alla inlägg den 17 april 2007

Av Gustav & Filippa - 17 april 2007 23:37

I dag har mamma varit nära gränsen till nervsammanbrott, och det var inte mitt fel! En elektriker gick nämligen in i vår lägenhet medan jag låg och sov och mamma stod i duschen. Då blev mamma inte glad! Han kom sedan tillbaka ytterligare två gånger och krävde att få komma in i lägenheten för att titta på golvvärmen, men mamma stod på sig och sa nej. Efter att ha blivit uppläxad av pappa i telefonen lommade han iväg och förhoppningsvis slipper vi fler besök av honom. Han är nämligen totalt inkompetent!


Efter denna urladdning behövde både mamma och jag komma ut. Vi tog en långpromenad med mormor och Elaine (mormors och morfars hund). Jag passade på att sova lite under tiden. Fick ju min tupplur förstörd av den knäppa elektrikern.


I kväll har jag varit ute på ytterligare en promenad. Denna gången med mamma och pappa. Vi gick och tittade på tänkbara områden att bo i. Det börjar ju bli trångt hemma hos oss och snart vill jag ha eget rum!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards