Alla inlägg den 25 april 2007

Av Gustav & Filippa - 25 april 2007 22:07

I morse var mamma och jag tvungna att gå upp extra tidigt. Kl 08 fick vi nämligen besök av en elektriker som skulle lokalisera var golvvärmen är trasig. Han hade massor av konstiga apparater med sig och efter två timmar hittade han felet. Han kunde dock inte göra så mycket i dag, utan ska komma tillbaka om en vecka och bryta upp golvet och laga värmeslingan.


När elektrikern hade gått var både mamma och jag helt slut, så då lade vi oss och sov en stund. Tog sedan det lugnt tills pappa kom hem.


I kväll har mamma varit till landsarkivet och släktforskat. Sist hon var där låg jag i magen, så det var ett tag sedan. Den här gången fick jag vara hemma med pappa och mysa. Han bjöd mig på en burk med köttbullar och grönsaker till middag. Köttbullarna var dock alldeles för stora för mig och min lilla hals (detta trots att burken var från åtta månader), så jag fick mest grönsaker och sedan blev det fruktpuré till efterrätt.  Nu blir det inga fler köttbullar för mig förrän jag är lite äldre.


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards