Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Gustav & Filippa - 7 maj 2007 22:33

I förmiddags skulle det ha kommit en hantverkare hit för att fixa golvet. Tror ni att han kom? Neeej, självklart inte! Han hade glömt bort oss! Så med andra ord satt mamma och jag hemma och hade det tråkigt helt i onödan. Som tur var fick jag vara en stund hos mormor och morfar på eftermiddagen, så jag fick lite omväxling i alla fall.



I kväll har jag varit med mamma och pappa på en lägenhetsvisning. Jag tycker att det är jättekul med lägenhetsvisningar! Det finns ju så mycket spännande att titta på. Jag pekar och säger "dä" nästan hela tiden. Vill ju inte att mamma och pappa ska missa någon spännande detalj!


Vad gäller min krypning så händer det inte så mycket. Jag intar krypposition titt som tätt, men sedan fastnar jag. Åker på rumpan gör jag inte direkt heller, men på något sätt tar jag mig fram. Brukar passa på när mamma och pappa vänder ryggen till. När de vänder sig om igen sitter jag helt plötsligt och drar ut nedersta kökslådan, eller så öppnar jag en garderobsdörr. Varken de eller jag fattar riktigt hur det går till, men på något sätt tar jag mig fram. Sakta men säkert...


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards