Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Gustav & Filippa - 27 maj 2007 23:57

I dag är det mors dag. Pappa och jag hade tänkt att överraska mamma med frukost på sängen i morse, men mamma fick för sig att gå upp ovanligt tidigt, så den planen sprack totalt. Hon hade tydligen helt glömt bort att det var mors dag. Desto gladare blev hon när vi tog fram en present till henne vid frukosten. Paketet innehöll två jättefina ljuslyktor med kattmotiv, som pappa hjälpte mig att köpa igår.


I övrigt kan man dock inte säga att mamma har fått någon lugn och skön mors dag direkt. Snarare har dagen varit ovanligt intensiv och mest innehållit städning. Vi var dock iväg en sväng på eftermiddagen och gjorde några inköp på bl a IKEA.


Men det är inte bara mors dag idag! Det är dessutom min elvamånadersdag! Det viktigaste som hänt sedan jag fyllde tio månader är nog att jag har blivit betydligt rörligare. Nu tar jag mig fram på rumpan när jag vill någonstans. Det går fortare och fortare för var dag som går! Att krypa är dock fortfarande alldeles för läskigt för mig.


Tänk vad det här året har gått fort! Nu är det bara en månad kvar till min första födelsedag!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards