Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Gustav & Filippa - 12 juni 2007 21:44

I morse när mamma låg och dåsade i sängen så väcktes hon av ett avgrundsvrål. Det var jag som hade ramlat ur sängen. Mamma var snabbt på fötter för att trösta mig. Som tur var klarade jag mig undan med en lätt fläskläpp. Men det var ett effektivt sätt att få mamma ur sängen, så jag kanske prövar det igen någon dag... Måste dock tillägga att det var mammas och pappas säng jag ramlade ifrån, så att ni inte tror att det var spjälsängen!


På eftermiddagen var vi till öppna förskolan. Där träffade vi bl a Sebastian och Emilia. Det var full fart på mig och jag for över golvet i jakt på roliga leksaker. Efter öppna förskolan lämnade mamma av mig hos mormor och morfar. Där fick jag bl a lära mig ett nytt ord: älg. Så nu pekar jag på mormors och morfars älgtavla när någon frågar var älgen är. Både morfar och farfar är älgjägare, så jag har ju att brås på. Jag passade också på att leka med mormors och morfars hund Elaine. Vi gillar bollar båda två och när jag kastade bollen så sprang hon efter.


Medan jag var hos mormor och morfar så var mamma och pappa till banken och fick lånelöfte. Förhoppningsvis hittar vi en större lägenhet i höst och då ska jag få eget rum!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards