Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Gustav & Filippa - 20 juni 2007 21:43

I dag har jag varit på födelsedagskalas hos Elin, som fyllde ett år. Det var jättekul att träffa alla kompisarna igen. Vi höll ett intensivt tempo hela tiden och lekte och busade medan våra mammor och Elins pappa försökte fika. Elin bjöd bl a på smaskig frukt, som jag glatt mumsade i mig. Elin hade fått en jätterolig present som var som en lång tunnel som man kunde krypa igenom. Jag vågade mig aldrig riktigt in där, men det var kul att sitta och kika på dem som befann sig på andra sidan tunneln.


I kväll har jag varit iväg med mamma och pappa och shoppat. Vi har bl a köpt en sulky till mig. ("Äntligen!" som Gert Fylking brukar säga...) Det blev en Acta Graco Mosaic. Hoppas att den är bra! Vi har också köpt en uppblåsbar pool, som jag ska bada i när jag hälsar på släkten i Dalarna. När vi kom hem ställde sig pappa och bakade kanelbullar, medan mamma gav mig ett bad. En perfekt avslutning på en intensiv dag!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards