Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Gustav & Filippa - 28 juni 2007 23:50

I dag har jag varit på födelsedagskalas hos Sebastian R, som fyllde ett år. Det skiljer bara sju timmar mellan honom och mig! Jag hade köpt en xylofon till honom (en likadan som jag har själv), så nu kan vi starta en orkester! Det var fullt ös på kalaset och det fanns många ballonger att leka med. Jag gillade inte ballonger förut, men nu tycker jag att det är det roligaste som finns! Sebastian hade fått en supercool polisbil i present och alla blev naturligtvis jätteavundsjuka på honom. Jag fick provåka den, men den var så populär att jag höll mig till ballongerna istället.


Mamma verkar dessvärre ha blivit snål igen. Jag fick inte smaka någon tårta i dag, utan jag fick nöja mig med frukt och en liten bit bulle istället.


I kväll har jag varit med mamma och pappa till Gränby centrum och handlat inför mitt kalas på lördag. Dessutom fick jag ett par nya jeans och tre par strumpor. Mamma och pappa skämmer verkligen bort mig, förutom när det gäller godsaker då...


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards