Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Gustav & Filippa - 30 juni 2007 23:56

I dag har mitt fjärde och sista födelsedagskalas för den här gången gått av stapeln. Strax efter kl 16 började gästerna att droppa in: Jonatan, Sebastian, Oliver, Elias, Elsa och deras föräldrar såklart. Det blev genast full fart här hemma. Min bil var väldigt populär och orsakade en del dispyter, så till sist ställde pappa in den i duschen och drog för duschdörrarna.


Egentligen var det tänkt att vi skulle hålla till ute på gården, men det satte det trista vädret stopp för. Pappa lyckades trots detta grilla korv till oss barn. Till och med jag fick smaka denna delikatess. Det var riktigt mumsigt, så jag äter gärna korv med bröd fler gånger!


Efter maten var det dags för fika. Vi bjöd bl a på jordgubbstårta och blåbärstårta. Jag fick smaka en bit jordgubbstårta. Det var fjärde gången som jag fick tårta på mindre än en vecka, något jag gärna vänjer mig vid. Tyvärr mumlade mamma något om att sötebrödsdagarna snart är slut och att det är dags att återgå till gamla rutiner...


När fikat var avklarat var det dags för presentöppning. Jag fick som vanligt jättefina presenter: ett Nalle Puh-tåg i trä, en Pingu, en bok och sist men inte minst "talande" klossar! Nu har jag massor av leksaker att leka med! Frågan är bara var jag ska börja? Jag kan ju bara leka med en leksak i taget!


/Gustav genom mamma



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards