Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Gustav & Filippa - 1 juli 2007 23:05

Så var det söndag igen och allt födelsedagsfirande är över för den här gången. Nu får jag väl vänta ett helt år innan jag får tårta igen, i alla fall om mamma och pappa får bestämma...


Söndagen blev relativt lugn. Mamma och pappa går fortfarande och snorar och beklagar sig över ögoninfektioner och andra småsaker. De är nog hypokondriker båda två! Trots detta var vi iväg till Gränby centrum på eftermiddagen och fyllde på våra lager av nässpray och mat.


Mamma och pappa tycker att jag stökar ner så mycket nuförtiden. Jag är duktig på att sprida ut mina leksaker, men mindre bra på att plocka ihop efter mig, vilket leder till att mamma och pappa får krypa på knä varje kväll för att det ska se någorlunda städat ut på morgonen. Jag är tydligen extra duktig på att sprida ut pusselbitar så att mina föräldrar knappt hittar dem, men det är nog bara nyttigt för dem att ligga på mage på golvet och titta under våra möbler. Om inte annat så ser de ju var det behöver dammsugas!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards