Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Gustav & Filippa - 15 augusti 2007 21:13

Jag är nog bra lika pappa. I alla fall när det gäller att bada i kalla sjöar.


Vi lämnade av mamma på tågstationen vid kl. 11. Hon ska nämligen åka i från oss och vara borta en natt. Vart hon skulle visste hon inte, bara att hon skulle ta sig till Stockholm. Så i kväll blir det bara vi grabbar hemma.


Efter det att vi lämnat av mamma så åkte pappa och jag ut till Jonatan och Sebastian. När vi kom dit fick vi lunch av deras pappa. Köttbullar och makaroner bjöds det på. Jättegott! Sedan bar det av ned mot vattnet och ett dopp i det blå. Dock inte för pappa och mig. Pappa skyllde på någon förkylning. Jag tog mig i alla fall till vattenbrynet men där tog det stopp. Det var iskallt!! Brrrrr!!! Pappa säger att man inte ska bada om det inte är över 25 grader i vattnet. Jag är beredd att hålla med.


Efter en välbehövlig tupplur, man blir ju trött av att bada ;-), så var det dags för middag. Den bestod av grillad korv, fetaost och oliver. Med andra ord så har det inte blivit en enda burk med barnmat idag.


Nu när vi är hemma igen så har pappa satt på mig pyjamas och gjort i ordning kvällmålet. Det är dags för mig att sova!! Hoppas att natten går fort, för då går det ju snabbare tills mamma kommer hem igen. Jiippiiee!

God natt!


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards