Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Gustav & Filippa - 16 augusti 2007 22:52

Om jag inte redan har berättat det så kan jag numera plocka upp saker från golvet stående samt sätta mig ned på egen hand. Så nu behöver jag inte mammas och pappas hjälp längre. Men det är ju klart, man kan ju inte låta dem tro att jag är helt oberoende av dem, så jag brukar ibland skrika till för att få hjälp, trots att jag egentligen inte behöver.


Annars har dagen mest spenderats inomhus i väntan på att mamma skulle komma hem. Pappa och jag har lekt lite grann och busat en del, men annars har det varit lugnt. När mamma kom hem vid halv fyra tiden så lagade pappa mat till dem medan jag sov en stund. Efter en stunds sussande så åkte vi till affären och handlade. Där köpte vi en inflyttningpresent till två av mammas och pappas kompisar (vi ska ju på min första inflyttningsfest/kräftskiva på lördag) samt lite proviant till oss själva.


Kvällen slutade med en sedvanlig flarra välling och jag somnade till på pappas mage.


/Gustav genom pappa



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards