Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Gustav & Filippa - 22 augusti 2007 23:25

Alma var jättesöt. Väldigt liten, men söt. I kväll var vi ju och hälsade på Elsa och hennes nyfödda lillasyster, Alma. Vi kom en halvtimme försenade eftersom det hade skett en bilolycka på vägen dit. Alma fick en body med ugglor på, en mössa och en liten uggleskallra av oss.


På dagen var pappa och jag ute och hälsade på Jonatan och Sebastian i deras sommarstuga. Vi åkte dit strax efter lunchen, som för övrigt bestod av blodpudding. Det var första gången jag åt blodpudding och jag hoppas att jag får det igen.


Ute i sommarstugan tog vi en promenad till Jonatan och Sebastians farmor och farfar. De håller på och renoverar sitt hus och det blir jättefint. De hade även en trapp i huset och trappor är bland det bästa jag vet. Men pappa låter mig aldrig vara i trappen. Han säger att det har något att göra med att jag kan ramla och slå mig. Löjligt! Jag är ju en tuff kille, ju!!


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards