Alla inlägg den 12 september 2007

Av Gustav & Filippa - 12 september 2007 23:37

Så var det onsdag och dags för öppna förskolan. Pappa och jag fick gå utan Jonatan och Sebastian idag för att deras pappa fick lov att jobba. Men det gick bra ändå. Jag lekte lite med de andra barnen och på slutet så gick vi in i kyrkan och sjöng lite grann. Det tycker jag är jätteroligt, speciellt när man får hoppa och gå runt lite. Är inte så duktig på det här med att sitta still.


När vi kom hem så fick jag lite mat och sen var det dags för mig att sova. Enligt pappa i alla fall! Jag å andra sidan var av en helt annan uppfattning. Varför sova när man kan leka och ha roligt? Men till slut fick även jag lov att kapitulera och somnade i soffan mellan mamma och pappa. Efter två timmar vaknade jag upp och sen var det full fart igen.


På kvällen åkte pappa och jag först till Oliver och Elias för att hämta min solhatt, som vi glömde när vi var på kräftskiva där. Sedan åkte vi till Elsa och Alma och hälsade på. De har en stor hund som heter Julius och han slickade mig i nacken så jag skrattade.


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards