Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Gustav & Filippa - 25 januari 2008 23:20

Så var det klart! Inskolningen menar jag. Från och med nu kommer jag att gå på dagis på mina normala tider. I morse lämnade pappa mig klockan kvart över åtta och han hämtade mig inte förrän klockan tio över två. Vad han gjorde däremellan vet jag inte. Jag själv sov en hel timme på dagis och åt strömming med potatismos. Inte någon höjdare men det gick an. Annars har jag varit med Abbe, en lärare, i köket och hjälpt till.


Efter att pappa hämtat mig gick jag på egen hand hela vägen hem. Stannade till vid några vattenpölar och hoppade. Väl hemma fick jag några korvar och kiwi innan det var dags för middag. Jag har blivit väldigt duktig på att äta själv numer. Det har medfört något gott att vara på dagis tycker mamma och pappa för nu kan de äta i lugn och ro och slipper mata mig. På kvällen orkade jag inte vara uppe och titta på när Leksand krossade Rögle med 2-0 i ishockey utan somnade mot pappas axel redan i första perioden.


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards