Alla inlägg den 16 april 2008

Av Gustav & Filippa - 16 april 2008 21:34

När jag och några kompisar busade med kuddar på dagis i dag blev jag biten i ryggen! Det var nog inte meningen, utan det skedde i stridens hetta. Jag blev inte heller speciellt ledsen. Annars har det varit en bra dag på dagis. Vi var ute och lekte på förmiddagen, fick god mat och jag hann leka lite innan pappa kom och hämtade mig. När vi var på väg hem möttes vi av mamma och vi tog bussen ned på stan. Mamma skulle nämligen klippa sig och pappa och jag köpa present till Sebastian, som fyllde 2 år för ett litet tag sedan. Sedan gick pappa och jag hem och jag fick leka i sandlådan och gunga ett tag innan vi skulle gå in och äta. Efter maten busade jag med pappa i soffan och sedan var det dags för kvällsbadet. Det hela gick bra tills på slutet då jag lyckades bajsa i badvattnet. Det tyckte jag var lite äckligt och jag ville inte vara kvar i badet. När pappa tog reda på det passade jag på att kissa på pottan. Inte i, utan på, så det blev blött på golvet. Det fick pappa också torka upp medan jag åt lite välling. Sedan kom mamma hem och hon var jättefin i håret, men det fanns inte lika mycket hår att dra i.


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards