Alla inlägg den 18 april 2008

Av Gustav & Filippa - 18 april 2008 21:48

Det är inte ofta som mamma kommer ut på festligheter, men ikväll är hon på 50-årsfest. Pappa och jag skjutsade henne till festen med den fina limecheesecaken som hon och pappa bakade igår kväll. Får se när hon kommer hem ikväll. Jag sover nog då. Annars har det varit en fin dag med mycket lek ute. Först var vi som vanligt ute på dagis och efter det att pappa hämtat mig som kom morfar och tog mig med ut i sandlådan. Pappa kom senare ut och solade han med. Efter att pappa och jag släppt av mamma så åkte vi till Barnens hus och tittade på leksaker. Jag provkörde några bilar och la ut Puh, Tiger, Nasse, Ior och Skalman på golvet och låtsades att de sov. Sen provade pappa och jag alla apparater som lät på något sätt innan vi köpte lite godis och presentpapper. På väg ut så passade jag på att provköra en bil till innan det var dags att åka hem för nattning.


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards