Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Gustav & Filippa - 1 juni 2008 22:02

Vi tyckte att det var alldeles för varmt att vara kvar i stan idag. Så vi gjorde i ordning en matsäck, lade ner en filt och en boll och åkte till en badplats utanför stan. Här sparkade jag boll och provade på att testa vattentemperaturen. Det var lite för kallt för mig (även för pappa), så det blev inget bad. Jag ville inte ens doppa fötterna och att gå ut på bryggan var jätteläskigt, men till sist tog jag mod till mig och vandrade ut på den tillsammans med mamma. På vägen hem såg vi några får som vi stannade och tittade på. Väl hemma igen så bjöds det på kyckling och färskpotatis samt tomater. Tomaterna gick ned, likaså kycklingen, men potatisen fick vara. Till efterrätt fick jag jordgubbar och det var i alla fall riktigt gott! Sedan låtsades jag vara Nalle Puh och och satte skålen för ansiktet och sa "Äta honung". Det tyckte mamma och pappa var jätteroligt av någon konstig anledning.


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards