Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Gustav & Filippa - 17 juni 2008 22:20

Så var den då här. Sista dagen på dagis. Tänk vad tiden har gått fort! Det känns ju som att det var igår jag började... Nog kommer det att bli lite tomt allt! Jag kommer att sakna mina kompisar Simon, Kim och Ludvig, som jag har busat så mycket med under de senaste månaderna. I höst får jag nöja mig med att busa med mamma istället, och som ni vet är hon inte särskilt bra på att busa, men jag får väl lära upp henne!


Sista dagen på dagis så var jag där mellan kl 08.45 och 15.30 Jag hann med att vara ute och leka flera gånger och efter sovstunden så låg jag och mina killkompisar kvar och babblade med varandra. De vuxna förstod dock inte riktigt vad som sades. När mamma kom och hämtade mig så fick jag ge presenter till Carina och Maria, som var de enda fröknarna som var där. Sedan tog mamma ett kort på oss innan det var dags att styra kosan hemåt. Det kändes lite vemodigt att lämna fröknarna och de andra barnen en sista gång. I alla fall så tyckte mamma det, men hon är ju lite blödigare än vad jag är.


När vi kom hem fick jag gröt med jordgubbar. Gott! Sedan bar det av för lite födelsedagsshopping till mig. Jag ska få något med tre hjul, men mer än så tänker jag inte avslöja, utan ni får försöka hålla ut till min födelsedag!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards