Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Gustav & Filippa - 18 juni 2008 23:28

I dag så började då mitt liv efter dagis. Jag väckte mamma ca kl 08 i morse med uppmaningen "Mamma upp!". När inte det verkade fungera så bytte jag taktik och sa istället "Byta blöja". Då blev det äntligen fart på mamma och jag fick både ny blöja och en flaska med välling.


Kl 10.30 kom morfar och hämtade mig. Han och mormor ville nämligen umgås lite med mig eftersom jag snart ska resa bort. Jag blev borta hela dagen och under tiden passade mamma bl a på att baka, tvätta och städa badrummet. När jag kom hem var det pappa som stod i köket och bakade kakor. Jag fick smaka några och visade tydligt mitt gillande med högljudda "Mmmmm". Pappa är inte så pjåkig på det här med bakning, trots att han egentligen är kock! Efter välling och tandborstning somnade jag gott i soffan med Zlatans namn ringande i mina öron. Tyvärr orkade jag inte se matchen, men Ryssland borde ju vara en mumsbit för Zlatan och kompani... eller?


/Gustav genom mamma 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards