Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Gustav & Filippa - 3 juli 2008 21:21

Mamma är visst aldrig nöjd! Hon tycker att jag sover för länge på mornarna nuförtiden. Om jag får bestämma så sover jag gärna till kl 10-10.30 någon gång. Men då tycker inte mamma att jag behöver sova något på dagen. Så nu de senaste två dagarna har jag inte fått sova kring lunch som jag brukar göra annars. Tyvärr blir jag då ganska trött på kvällen. I går kväll somnade jag kl 20, men trots detta vaknade jag alltså först efter kl 10 i dag. Mamma säger att det sitter i generna att vara morgontrött. Hm, undrar om det är från mamma eller pappa som jag har ärvt dessa gener? Det måste nog vara från pappa. Alla säger ju att jag är mest lik honom!


Annars har dagen varit lugn. Vardagen är tillbaka med besked. Inga tårtor eller paket så långt ögat når. Efter lunch promenerade mamma och jag iväg till en lekpark där vi roade oss ett tag. Till sist var vi dock tvungna att gå hem igen för att byta blöja på mig. Mamma hade slarvigt nog inte tagit någon skötväska med sig, men som tur var så hade vi inte så långt hem.


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards