Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Gustav & Filippa - 4 juli 2008 21:34

Åh, vad trött jag blir på mamma ibland! Hon är verkligen ALDRIG nöjd! Hon har ju klagat på att jag har sovit för länge de senaste mornarna. Av den anledningen så slog jag upp mina vackra ögon redan runt kl 08 i morse. Men det var tydligen inte heller bra! Mamma hade helst velat sova en stund till. Nu får hon väl ändå ta och bestämma sig för hur hon vill ha det!


På förmiddagen tog vi det annars väldigt lugnt. Efter lunch så gick vi till gammelmormor och hälsade på. Där jag fick jag en jättestor bulle som jag glatt mumsade i mig. Än är tydligen inte sötebrödsdagarna helt slut. Jag fick låna några leksaksbilar av gammelmormor som jag snällt lekte med medan hon och mamma satt och pratade. Till sist gick vi ut i trädgården en stund. Där roade jag mig bl a med en liten väderkvarn som gammelmormor har.


Så småningom var dock mamma och jag tvungna att rusa iväg till bussen. Vi skulle nämligen träffa pappa på stan efter kl 16. Att träffa pappa är dock inte så spännande, så därför passade jag på att somna i barnvagnen under bussresan in till stan. När jag vaknade upp igen hade mamma och pappa både hunnit avverka några affärer och äta sallad till middag. Jag hade med andra ord inte missat någonting alls!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards