Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Gustav & Filippa - 8 juli 2008 21:15

I dag har det varit en helt vanlig dag. Mamma och jag sov ganska länge i morse. Sedan blev det frukost, påklädning osv. Innan lunch tog vi en promenad till en park i närheten. Där sprang jag upp och ner för en kulle medan mamma tittade på. Det låg en lekplats precis bredvid, men tyvärr fanns det bara gungor och klätterställningar för stora barn där. Innan vi traskade hemåt igen så var vi in i en affär och handlade lite lunch till mig. Efter lunchen så läste mamma "Hitta Nemo" högt för mig och sedan somnade jag. När jag vaknade igen så var pappa redan hemma från jobbet. Detta trots att han egentligen inte ens slutat än. Det har tydligen sina fördelar att jobba på sommaren!


I kväll har jag varit ute och promenerat med mamma och pappa. Vi gick till Willys och handlade lite mat. Efter att ha trilskats lite hamnade jag dock i barnvagnen under högljudda protester. Det är ju mycket roligare att gå och springa än att åka vagn!


Som sagt, en helt vanlig dag har det varit!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards