Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Gustav & Filippa - 28 juli 2008 22:13

I morse gick jag upp redan kl 08. Mamma tyckte dock att det var alldeles för tidigt, så hon låg kvar en stund till, men det gick ingen nöd på mig utan jag sysselsatte mig med mina leksaker. Till sist stapplade dock mamma upp och jag fick ny blöja och frukost.


Innan lunch hade mamma en viktig tid att passa, så då fick jag umgås med mormor och vovven istället. Sedan var jag med mamma till lekplatsen på vår innergård. Ganska snart kom pappa och gjorde oss sällskap. När mamma skulle gå upp till lägenheten för att laga mat så valde jag dock att följa med henne, medan pappa satt kvar med en kompis och pratade. När mamma tittade till mig under matlagningen så låg jag plötsligt i soffan och sov. Det är jobbigt att gå upp redan kl 08 på morgonen!


I kväll har jag varit med mamma och pappa och handlat. Jag var på ett strålande humör och pappa fick jaga mig mellan hyllorna för att få stopp på mig. Till sist hamnade jag därför i kundvagnen, men det gjorde inte så mycket, utan jag var glad ändå. Mitt glada humör höll i sig ända tills det var dags att sova, då jag efter att ha myst med mamma en stund somnade utan att ens ha frågat efter nappen! Den behöver jag bara när jag är kinkig numera och jag ger ofta bort den till mamma och pappa utan att de ens ber om den.


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards