Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Gustav & Filippa - 5 augusti 2008 22:27

Hösten verkar redan vara här. Alldeles för tidigt om ni frågar mamma och mig. I natt så ösregnade det och i dag har det varit kallt och grått ute. Mamma och jag höll oss därför inomhus och gjorde inget särskilt. Mamma passade på att tvätta en del och jag hjälpte till lite. När pappa kom hem från jobbet lagade mamma ris med köttfärssås till middag. När alla var mätta och belåtna så åkte vi till en affär för att provsitta en barnvagn. Jag var dock inte riktigt med på noterna och vägrade sitta längre än några sekunder. Jag sa att den var farlig och det hjälpte inte att mamma och pappa bönade och bad. Jag brukar alltid vara skeptisk inför nya saker. Lägg därtill en stor dos av envishet när jag väl har bestämt mig för något. Mamma påstår att jag brås på pappa, och pappa påstår att jag brås på mamma. Vad jag själv anser i frågan får dock förbli en hemlighet.


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards