Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Gustav & Filippa - 7 augusti 2008 23:05

Vilken tråkig dag! Vädret har varit jättedåligt och mamma och jag har varit hemma hela dagen. När pappa kom hem från jobbet blev det lite mer fart och fläkt, men inte mycket. Jag fick i alla fall hjälpa till med pajdegen när pappa gjorde köttfärspaj och kycklingpaj i kväll. Sedan blev det ett bad för mig. Jag har kommit ur min tidigare "badkris" och badar nu gärna och länge. Det här med tandborstningen är dock fortsatt jobbigt. Ofta blir det ett mindre krig när det är dags att borsta tänderna. Mamma och pappa brukar få hota mig med tandtroll för att jag ska öppna munnen. Det fungerar dock långtifrån alltid, men när de till sist säger att de blir arga på mig om de inte får borsta tänderna så brukar jag ge med mig. Enligt mamma och pappa är det ingen bra uppfostringsmetod, men nöden har ingen lag. Tänderna MÅSTE tydligen borstas.


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards