Alla inlägg den 26 september 2008

Av Gustav & Filippa - 26 september 2008 21:42

Så har då farmor och farfar återvänt till Dalarna efter att ha besökt oss i dagarna tre. De kom i onsdags för att träffa mig och lilla Filippa för första gången. Vi har haft jätteroligt och jag har busat med både farmor och farfar. De tycker att jag har blivit jättestor, men det är nog bara för att Filippa är så himla liten! I onsdags gjorde vi inte så mycket, men igår bar det av till Sigtuna. Där tog vi en fika på "Tant Brun". Jag fick världens största kanelbulle! Efter det tog vi en promenad längs vattnet. Jag spanade på fåglarna och letade efter hajen Bruce, men han verkar inte bo i Sigtuna. I dag har vi bl a tagit en promenad till Gränby centrum. På eftermiddagen var dock farmor och farfar tvungna att börja den långa resan hemåt. Jag vinkade farväl från balkongen och när jag sprang in igen kändes det plötsligt väldigt tomt hemma. Hoppas att de snart kommer och hälsar på oss igen!


/Gustav genom mamma 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards