Alla inlägg den 13 september 2007

Av Gustav & Filippa - 13 september 2007 22:23

Idag har, hör och häpna, solen lyst hela dagen. Jag och andra sidan har inte lyst med den. Vet inte vad det var men när jag vaknade så var det inte med glädje. Jag var trött och grinig. Kan ha och göra med att mamma har legat och hostat nästan hela natten. Nu har hon i alla fall fått hostmedicin av farbror doktorn så jag hoppas att det ska bli bättre. Pappa lyckades, efter mycket om och men, få mig att sova innan lunch. När jag väl somnat så sov jag i två timmar i sträck. Sen var jag den glada och goa kille som jag brukar vara.


Vi åkte och handlade på eftermiddagen och när vi kom hem sprang jag omkring med min gåvagn. Det är jätteroligt att springa runt med den. Nja, runt var väl att ta i. När jag kommit fram till väggen eller fönstret så vänder jag mig om och ropar på pappa. Han ska nämligen vända på vagnen så jag kan springa vidare. Kommer han inte tillräckligt snabbt så blir jag arg.


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards