Alla inlägg den 10 april 2008

Av Gustav & Filippa - 10 april 2008 22:06

I dag har varit en ganska konstig dag! Pappa kom och hämtade mig på dagis kl 14 som vanligt. Sedan gick vi hem, jag fick mat och lekte lite. Så småningom kom mamma hem. Hon hann dock inte vara hemma särskilt länge innan vi gick iväg allihopa. Vi tog samma väg som mamma och jag tar till dagis på mornarna. Och till sist stod vi framför dagisets dörr. Jag skulle tydligen till dagis två gånger på samma dag! Det var dock inga barn där, utan vi skulle ha inskolningssamtal med en av dagisfröknarna.


Samtalet gick bra och mamma och pappa babblade på med fröken medan jag försökte roa mig så gott det gick. Jag är för det mesta en glad liten kille på dagis och allt flyter på som det ska. Jag är duktig på att äta och sova och jag tycker om att sjunga och leka med de andra barnen. När det är lunchdags äter jag fint med sked och sedan dukar jag väluppfostrat av efter mig. Ibland kan jag dock vara lite skeptisk mot nya saker och jag iakttar gärna en stund innan jag prövar på något nytt. Men det visste ju mamma och pappa redan. Hur som helst så verkar det i alla fall som att jag blev godkänd, för efter ett långt samtal fick vi till sist gå hem!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards