Alla inlägg den 21 april 2008

Av Gustav & Filippa - 21 april 2008 20:52

Efter dagis idag så var pappa och jag ute och lekte i sandlådan. Jag springer glatt dit när jag ser den. Morfar kom också och tittade till oss. Efter ett tag tröttnade jag på sanden och vill gunga istället. Idag fick både pappa och Bä (mitt mjukisfår) gunga också. Sedan var det dags för klätterställningen och rutschkanan. Jag har varit lite skeptisk till rutschkanan men idag så åkte jag glatt. Efter 1½ timme så gick vi in och lagade lite mat till mig. Det blev en stor tallrik gröt. Mamma kom hem vid en halv sex och morfar kom strax därefter. Vi skulle nämligen gå och titta på lägenheten, som vi var till igår, igen. Jag busade runt där och lekte tittut i dörrarna. Om jag fick bestämma skulle mamma och pappa köpa den, men nu är det ju inte jag som bestämmer, vilket jag dock tror ibland. Det är rätt mycket pengar och stor renovering som behövs, så vi får se vad som händer.


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards