Alla inlägg den 7 december 2006

Av Gustav & Filippa - 7 december 2006 21:33

Torsdagen har bl a innehållit ett besök på öppna förskolan. Där var det sång och dans som vanligt. Jag tycker att det är jättekul att spana in de andra bebisarna, men när det väl kommer till kritan så är jag nog den fegaste ungen på hela öppna förskolan. I alla fall enligt mamma. Jag gillar ju inte höga ljud, så om någon bebis skriker högt i min närhet måste jag gråta en skvätt. Extra känslig blir jag om jag är trött, som det är lätt att bli på öppna förskolan.I kväll har jag varit med mamma och pappa till Gränby centrum. Där blev mamma riktigt upprörd när hon skulle reklamera stövlarna som hon köpte tidigare i höstas. Dessa har nämligen gått sönder och expediteten menade först att mamma har tagit på sig dem fel och att det är därför som de gått sönder. Som tur var ångrade sig expediteten sedan och ringde efter mamma, som fick pengarna tillbaka. Det var bra att de ändrade sig för annars hade nog mamma tänkt att ringa till Sverker Olofsson på TV-programmet Plus och då hade det kunnat bli riktigt pinsamt för mig.../Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards