Alla inlägg den 27 februari 2007

Av Gustav & Filippa - 27 februari 2007 23:52

I dag fyller jag åtta månader! Mamma kan knappt tro att det är sant. Hon tycker ju fortfarande att jag är hennes lilla plutt, men där har hon fel. Numera är jag hennes stora plutt!På förmiddagen släpade mamma iväg mig till BVC för vägning och mätning. Där träffade vi på Sebastian C och hans mamma. Jag och Sebastian lekte en stund innan det var dags för besiktning. Jag måste erkänna att jag inte är särskilt förtjust i BVC - skulle helst slippa gå dit - men jag offrar mig för mammas skull. Det är i alla fall lite kul att få veta hur stor jag har blivit sedan sist. Numera väger jag 9375 gr och är 72,5 cm lång. Mamma blev faktiskt lite förvånad över att jag inte hade växt mer. Hon tycker nämligen att jag har blivit så tjock!När vi kom hem igen somnade jag som en stock. På eftermiddagen tog mamma och jag bussen ner på stan. Där shoppade vi bl a kläder till mig. Det blev två mössor, en solhatt, två par vantar och en Sverige-body med halvlånga ben. På bilden ovan kan ni se när jag provar en av mina nya mössor. Visst blev jag tjusig?Mamma och pappa höll förresten på att skratta ihjäl sig när de skulle fotografera mig i kväll. När de tog fram kameran började jag nämligen blinka och rynka ihop ansiktet. Jag vet ju att det brukar komma en blixt från kameran, så jag tyckte att det var lika bra att hinna före den. Av den anledningen var det väldigt svårt att fotografera mig i kväll. På nästan varenda kort gör jag tydligen konstiga miner../Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards