Alla inlägg den 6 februari 2007

Av Gustav & Filippa - 6 februari 2007 23:17

I morse vaknade jag på fel sida och det har hängt med hela dagen. Har känt mig trött och grinig och nästan ingenting har varit kul. Trots mitt kinkiga humör var mamma och jag till öppna förskolan på eftermiddagen. Det var inte kyrkans öppna förskola som vi brukar gå till annars, utan det här var ett nytt ställe vid namn Pumpen, där man får leka mera fritt. Mina kompisar Sebastian, Elin och Gabriel var också där. Vi tog en röd lekmatta i besittning där vi härjade för fullt, vilket ni kan se på bilderna ovan. Jag sitter i randig body i mitten, om ni tycker att det är svårt att se vem som är vem. Jag fick också prova på att sitta på en gunghäst för första gången. Det var kul, men lite läskigt. Mamma och jag gick lite tidigare än de andra eftersom jag blev så trött på slutet. Somnade som en stock i barnvagnen så fort vi kom ut i friska luften.I kväll har jag varit hos mormor och morfar medan mamma och pappa var till några affärer. Meningen var att jag skulle sussa en stund, men det tyckte jag var en dålig idé så jag höll mig vaken trots att jag var sååå trött. Är nästan lite stolt över min bedrift!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards