Alla inlägg den 18 januari 2007

Av Gustav & Filippa - 18 januari 2007 23:55

I dag började öppna förskolan igen efter jullovet. Det var kul att vara där igen. Det finns ju alltid så mycket att titta på! Jag passade på att visa mamma hur duktig jag har blivit på att sitta. Satt utan stöd i flera minuter på golvet. Mamma fanns dock precis bakom mig för säkerhets skull. Hon blev grymt imponerad av mig!När jag kom hem fick jag gröt med katrinplommonspuré. Åkte sedan och hälsade på pappas kusin Johan i hans nya lägenhet. Den är nästan helt ny och jätteflott. Johan tyckte att jag hade blivit jättestor sedan sist. Det är inte så konstigt eftersom jag är en glupsk bebis som gillar att äta! Kommer inte maten tillräckligt snabbt så blir jag jättearg och då brukar det bli fart på mamma och pappa. Jag har rätt bra pli på mina föräldrar vid det här laget!Snön som kom igår är förresten helt bort nu och det är grönt igen. Det blir nog ingen vinter i år./Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards