Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Gustav & Filippa - 29 mars 2008 20:40

I morse sov jag ovanligt länge. För en gångs skull slapp jag ju bli väckt av pappa eller mamma som måste upp för att jobba. Skönt!


På eftermiddagen var vi till "Babyland" och shoppade. Det blev bl a en potta till mig. Mina föräldrar tycker tydligen att det börjar bli för dyrt med alla blöjor som jag avverkar... När vi var på "Babyland" så passade vi även på att fotografera mig. Jag var dock lite blyg inför fotografen och ville helst ha händerna i munnen. Dessutom var det svårt att locka mig till skratt, så vi får väl se hur fotografierna blev. Efter besöket på "Babyland" fortsatte vi till "Barnens Hus". Där hade de jättemånga roliga leksaker och jag fick en brandbil av duplolego!


I kväll har pappa och jag tittat på ishockey på TV. Leksand vann över Mora och pappa skrek rakt ut när Leksand gjorde mål. Han blev dock lite butter när mamma och jag dansade framför TV:n så att han knappt såg något. Tänk att ett hockeylag i blåvita tröjor kan engagera så mycket!


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards