Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Gustav & Filippa - 4 mars 2008 22:35

I natt var jag jättesjuk och kräktes och hade diarré, så nu vet mamma och pappa vad som är fel på mig. Jag har drabbats av magsjuka för första gången i mitt liv. Förmodligen har jag blivit smittad på dagis. Natten var med andra ord tuff för oss alla tre, men till sist fick vi i alla fall lite sömn, även om mamma och pappa trodde att jag skulle kräkas så fort jag rörde mig eller gnydde till  lite...


På grund av detta kunde jag självfallet inte gå till dagis i dag. Jag fick vara hemma med pappa istället, som även han är sjuk (dock förkyld). Så det var två små sjuklingar som mamma lämnade tidigt i morse för att åka till jobbet.


Dagen har trots de nattliga bestyren varit ganska bra. Jag har inte kräkts en enda gång. Min aptit är dock inte på topp,  så jag har levt på vatten, mackor och frukt i dag. Pappa och jag har faktiskt haft det ganska mysigt och tog bl a en lååång tupplur runt lunch. Jag kan nog faktiskt tänka mig att vara hemma från dagis i några dagar till! Bara jag slipper kräkas...


/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards