Alla inlägg den 7 november 2009

Av Gustav & Filippa - 7 november 2009 23:52

  


  


I dag har det bara varit vi tjejer här hemma! Pappa och Gustav åkte nämligen till Mora tidigt i morse. Pappa för att gå på ishockey och Gustav för att träffa farmor och farfar. Efter att ha vinkat av killarna gick vi in och tog det lugnt en stund. Runt lunch gick vi iväg till mormor. Hon skulle nämligen vara barnvakt åt mig medan mamma åkte ner på stan för att shoppa. Jag busade med Lillen och hade fri tillgång till alla leksaker, inklusive storebrors. När katten är borta dansar råttorna på bordet... Alltför snart dök mamma upp igen och efter lite mat i magen styrde vi kosan hemåt. Där roade jag mig ett bra tag med att slita plastkassar ur en av kökslådorna. Mamma tyckte att det var skönt att jag höll mig nöjd och glad, så hon lät mig hållas. När det var dags för nattning så var jag ganska grinig och vägrade vällingflaskan, men när klockan slog 21.30 så orkade jag inte kämpa emot John Blund längre.



/Filippa genom mamma 


PS! Ryktet (d v s pappa) säger visst att Mora fick storstryk av Leksand i kväll. Det är nog första gången som pappa varit på en match som Leksand faktiskt vunnit! Grattis pappa!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards