Direktlänk till inlägg 1 mars 2008

Kräkningar och namnsdag

Av Gustav & Filippa - 1 mars 2008 23:14

Usch, igår hade jag en riktigt dålig kväll. Somnade sött som vanligt, men efter några timmar så spydde jag ner mammas och pappas säng. Somnade sedan till på soffan, för att en stund senare kräkas ännu mer. Mamma och pappa fattade tydligen ingenting. Jag verkade ju inte må dåligt mellan mina kräkningar.


I dag har jag varit ungefär som vanligt. Har inte kräkts, men dock ätit ganska dåligt. Men annars har jag sprungit runt här hemma och busat och lekt. Har också firat min namnsdag. I dag är det ju Albin, som är mitt tredjenamn. Jag fick en ABC-bok av mamma och pappa i namnsdagspresent. Mitt stora intresse just nu är ju bokstäver, så det var en bra present.


Annars är det för övrigt inte så muntert här hemma för tillfället. Jag kräks, pappa har ont i bihålorna och mamma är trött och jobbar för mycket. Vi skulle nog behöva åka iväg till en paradisö och vila upp oss lite. Pappa ska bara vinna lite pengar åt oss först!


Håll tummarna för mig i natt! Vill INTE kräkas för tredje natten i rad!


/Gustav genom mamma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustav & Filippa - 27 juni 2019 23:45

                                        I dag fyller Gustav 13 år och har därmed blivit tonåring! Dagen började ganska lugnt för hela familjen, utom för pappa som gick upp när alla andra fortfarande sov och åkte till jobbet. Vi ...

Av Gustav & Filippa - 25 juni 2019 23:15

Sommarlovet har börjat ganska lugnt för mamma och oss barn. Vi killar hänger mest här hemma, medan Filippa hänger med kompisar. I dag hade hon besök av en tjej från sitt fotbollslag. Tjejerna sprang nästan genast iväg för att spela fotboll, men var s...

Av Gustav & Filippa - 21 juni 2019 23:30

                I dag har det varit midsommarafton. Den firades i år i Hammarskog med dess fina omgivningar. Där tittade vi på dansen kring midsommarstången, men ingen av oss dansade, och så fikade vi och tog en promenad. När vi kom hem åt v...

Av Gustav & Filippa - 17 juni 2019 22:45

Sedan igår är Alvin ensam herre på täppan här hemma. Då åkte nämligen Gustav och Filippa ut till morfar på landet, där de ska stanna några dagar. Alvin ville dock inte missa sin fotbollsavslutning i kväll och så är det ju faktiskt lite mysigt att få ...

Av Gustav & Filippa - 14 juni 2019 22:45

I kväll var det dags för grabbkväll här hemma. Det var Gustav och hans kompisar som firade Gustavs kommande 13-årsdag med grillade hamburgare till middag. Sedan blev det TV-spel resten av kvällen för grabbarna, inklusive Alvin. Någon grabbkväll för F...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards