Alla inlägg den 24 oktober 2006

Av Gustav & Filippa - 24 oktober 2006 21:52

Ikväll har jag varit iväg och shoppat med mamma och pappa. Vi har köpt en DVD med hårddisk, så nu kan mamma och pappa äntligen börja hyra filmer igen. Sedan handlade vi mat på Willys. Jag har de senaste veckorna suttit lite obekvämt i babyskyddet, men nu har pappa fixat till så att jag sitter bättre igen och därmed är jag lugnare när vi är ute och åker i pappas flotta SAAB. Mamma tycker att jag får så goa och runda kinder när jag sitter i babyskyddet, men jag förstår faktiskt inte alls vad hon menar...Överhuvudtaget har jag varit mycket nöjdare och gladare de senaste kvällarna. Kanske håller jag på att bli stor? Mamma och pappa har ju bävat lite inför fyramånaderskrisen som de har hört så mycket om, men förhoppningsvis har jag redan haft den... eller så hoppar jag över den och tar en kris vid fem månader istället. Vi får väl se hur jag gör!/Gustav genom mamma

Av Gustav & Filippa - 24 oktober 2006 16:37

Idag har jag varit in till stan och ätit lunch med mammas kompisar Kicki och Linda. Kicki har en liten dotter som heter Emilia, som bara är fyra veckor äldre än jag. Hon är jättesöt och jag har länge spanat in henne, men först idag föll hon för min charm. Vi satt och höll varandra i handen jättelänge, men sedan började jag kräkas och då tyckte mamma att det fick räcka med romantik för idag. Förhoppningsvis får jag träffa Emilia igen redan på torsdag, så då får vi väl fortsätta där vi slutade. Mamma surar lite över att hon inte hade kameran med sig idag, för hon hade velat föreviga ögonblicket när jag höll en tjej i handen för första gången, men pappa säger att det kommer nog fler tillfällen. Det är ju honom jag brås på!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards