Alla inlägg den 26 oktober 2006

Av Gustav & Filippa - 26 oktober 2006 22:23

Måste bara visa vilka fina kläder som jag har fått hem idag! Mamma beställde dem från internet häromdagen och både hon och pappa tror att jag kommer att bli jättesöt i dem. Det är en body med byxor, mössa och snusnäsduk. Snusnäsduken är dock jättestor, så tröttnar jag på att ha den runt halsen kan jag nästan använda den som filt istället... Superfint blev det i alla fall! Nu får jag bara se till att växa lite så att jag kan börja använda dem också.Ikväll fick jag bada med pappa i badkaret igen! Det var jättekul som vanligt. Pappa har lovat att han ska köpa badankor till mig, så då kommer det att bli ännu roligare att bada. Vilken tur att just jag fick världens bästa pappa!/Gustav genom mamma

Av Gustav & Filippa - 26 oktober 2006 19:17

Idag har mamma och jag träffat våra kompisar i föräldragruppen under en lunch på Gränby centrum. Vi är fyra bebisar i föräldragruppen. Förutom jag är det två killar, som båda heter Sebastian, och en tjej, som heter Elin. Eftersom jag gillar mina kompisar så mycket så beslutade jag mig för att gråta en skvätt av sympati varje gång de pep till. Mamma tror att jag avskräckte många runtomkring oss från att skaffa barn när jag var som mest högljudd, men till sist somnade jag av ren utmattning. Det är jobbigt att vara empatisk!Efter lunchen träffade mamma och jag våra kompisar Kicki, Emilia och Linda igen. Då var jag på ett strålande humör efter min lilla tupplur och log mot allt och alla! Denna gång blev det dock inte så mycket flirtande med Emilia, utan mest med mammas kompis Linda istället. Vill ju inte skämma bort Emilia alltför mycket!/Gustav genom mamma

Av Gustav & Filippa - 26 oktober 2006 10:56

Så här såg jag ut när mamma plockade upp mig ur sängen strax innan kl 09 i morse. Vaken, men långtifrån pigg. Jag gillar att sova, precis som mamma när hon var liten. Mamma och pappa håller tummarna för att det ska fortsätta så! Men det är inte bara mamma och pappa som håller tummarna, som ni kanske ser...Idag ska vi till Gränby - igen!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards