Alla inlägg den 25 oktober 2006

Av Gustav & Filippa - 25 oktober 2006 19:04

Idag har jag varit till Gränby centrum inte mindre än två gånger! Först tog jag och mamma en promenad dit med Kicki och min favorittjej Emilia, som jag alltså fick träffa igen redan idag. Där åt mamma och Kicki lunch och eftersom både jag och Emilia är så väluppfostrade så sov vi sött under tiden och lät dem äta i lugn och ro. Sedan fick Emilia och jag lite tid för oss själva och då passade vi på att tåflirta och spana in varandra. Jag försökte också imponera på Emilia genom att stå så stadigt som jag bara kunde på bordet. Emilias mamma tyckte att jag såg ut som en backhoppare, så kanske är det något att sikta på i framtiden. Så småningom promenerade vi hemåt igen och då tog jag en tupplur i vagnen.Efter en stund hemma bar det dock iväg till Gränby centrum igen. Denna gång med mamma och pappa. Mamma behövde bl a titta på stövlar till vintern, så då fick pappa och jag agera smakråd. Om mamma lyssnade särskilt mycket på oss vet jag inte, men hon köpte i alla fall ett par stövlar till sist. Så nu har hon lovat mig många långa promenader med barnvagnen i vinter!/Gustav genom mamma

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards