Alla inlägg den 1 december 2007

Av Gustav & Filippa - 1 december 2007 23:33

Man kan ju inte tro det när man ser bilden ovan. Mamma och pappa var som sagt på fest i går kväll. Det var deras kompis Bea som disputerade. Jag fick sova hos mormor och morfar.


På eftermiddagen var vi och tittade på en lägenhet. Det var mycket att göra på den. Det enda som var bra var golvet i vardagsrummet och toaletterna. Annars var det massor att göra. Efter visningen åkte vi ned på stan och åt mat. Mamma och pappa åt sushi och jag fick en smaskig wokgryta. Jag var på ett sprudlande humör och somnade sedan helt utmattad i bilen på väg hem. Pappa bar upp mig och lade mig i sängen. När jag vaknade igen var jag allt annat än på bra humör. Jag var så arg så jag kastade saker omkring mig och inget var bra. Men det gick över och efter ett tag var jag tillbaka till mitt forna jag. Mamma hade julpyntat lite grann, bland annat lyste en jättestor julstjärna i fönstret. Det blev jättefint tycker jag.


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards