Alla inlägg den 16 december 2007

Av Gustav & Filippa - 16 december 2007 23:23

Jag hade rätt, det blev en julgran idag. Det fanns dock inga jättefina men mamma och pappa hittade en som troligen kommer att bli fin. Det spelar ingen roll förresten för jag ska nog välta den några gånger och efter det är den nog inte finare.


I natt vaknade jag och såg att det lyste ute i hallen. Jag utbrast: Dä, mamma! och skulle ut. Men mamma låg bredvid mig och sa att mamma är här. Jag menade ju att pappa var därute. Jag slängde mig ned för sängen, öppnade dörren för att mötas av pappa som undrade vad jag gjorde uppe. Jag ville ju att pappa också skulle komma och lägga sig. Efter lite nässpray, jag är ju lite snorig, så lade vi oss alla och somnade.


Jag har lärt mig några nya ord. "Sitta"= sitta, "bäbi"=bebis och sen kan jag början på alfabetet. A, B! Resten är kvar att lära. I dag sa jag "bäbi", ställde mig på alla fyra och började krypa. För det är så bebisar gör. Fast mamma frågar mig om jag är en bebis och jag svarar: "Nä!".


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards