Alla inlägg den 17 december 2007

Av Gustav & Filippa - 17 december 2007 23:35

Jag fick aldrig briljera i mina "byggatorn"kunskaper, däremot fick jag en spruta i armen. Tårarna föll som floder nedför mina kinder, men ett måttband fick mig att må lite bättre. Jag kan nu stolt säga att jag klarat "testet" och är medlem i 18-månadersklubben! Min nya vikt är 12.190 gr, vilket är ca 700 gr mindre än för drygt en månad sedan. Det beror nog på att jag har blivit mer aktiv än förut. Längdmässigt så har det dragit iväg. Ståtliga 86 cm är jag nu.


Jag var hos mormor och morfar på förmiddagen innan jag och pappa tog oss till BVC. Efter kontrollen så gick pappa och jag och hälsade på Stefan, pappas kusiners pappa, som nyligen opererat sig i ryggen. Han såg oförskämt pigg ut för att det bara har gått 2 veckor sedan operationen. Vi överlämnade en liten julgrupp som lite plåster på såren.


När jag kom hem var mamma redan hemma och efter lite mat åkte vi ned på stan för lite shopping.


Nu får vi se om jag får någon biverkning av sprutan. Man kan nämligen få det med lite feber och allmän grininghet och dålig sömn som följd.


Nu är det bara en vecka kvar till julafton! God natt!


/Gustav genom pappa

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards