Alla inlägg den 19 december 2007

Av Gustav & Filippa - 19 december 2007 22:51

Jag har en egen låda, en egen pärm att sätta in teckningar mm i och en fotoram att sätta in en bild på mitt söta fejs i. Mamma, pappa och jag var i dag och hälsade på på dagiset som jag ska börja på efter nyår. Det var ganska trångt därinne och mamma och pappa kommer nog att försöka byta till ett annat dagis lite senare, men för nu så duger det. Det fanns dock en jättestor boll som jag lekte med. Det fanns också en jättestor tavla som jag lyckades hamna under på något underligt sätt. 


På eftermiddagen gick vi till min kompis Elin och hennes mamma och hälsade på. Här lekte Elin och jag och de hade en jättefin hund som slickade mig i örat. Väl hemma igen så var det baddags för mig medan pappa gjorde pepparkaksdeg. Sedan smet han ut för att göra några saker som inte jag fick reda på. De har något i görningen, mina föräldrar. Undrar vad det kan vara?


/Gustav genom pappa


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards